Müşteri Memnuniyeti Politikası
Denkim Denizli Kimya San. ve Tic. A.Ş. sunduğu hizmetlerde ve ürünlerde yasal mevzuatlara
uyumlu olarak müşteri beklentileri doğrultusunda müşteri memnuniyetinin sağlanmasını temel
ilke olarak benimsemiş, Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemini kurmuş, tanımlamış ve aşağıdaki
temel ilkeleri içeren Müşteri Memnuniyeti Politikasını çalışanlarına duyurmuştur:
• Müşteri istek ve şikâyetlerini objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceleyerek kayıt
altına alan, hızlı geri bilgilendirme ve ücretsiz çözüm sağlayan bir yapı tesis etmek
• Kişisel bilgilerin gizliliği esasına uygun davranarak, müşterilerimize ait bilgileri, görev
ve yetkilerimiz kapsamında sadece müşterilerimizin kendileri ile paylaşmak
• İstek/şikâyet değerlendirme sonrasında kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde
uygulamayı, çalışan deneyimine odaklanıp çalışanlarımızın sürekli kendilerini
geliştirebilecekleri ortamları sağlamak
• Müşterilerimizin bize ulaşarak istek ve şikâyetlerini iletebilmeleri için tüm iletişim
kanallarını (web sitesi, e-posta, telefon, faks, vb.) aktif olarak kullanmak
• Müşteri memnuniyeti süreçlerinin ve Müşteri Memnuniyeti Politikasına bağlılığın; DENKİM Üst
Yönetimi tarafından sürekli takip edilecek, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve
destekleriyle daha ileri seviyeye taşınması sağlanacak
• DENKİM A.Ş. sürekli iyileştirme prensiplerine dayalı bir yönetim sistemini benimser ve
gerçekleştireceğini tüm paydaşlarına taahhüt eder.